Rowerowy Dolny Śląsk: wycieczki GPSblog rowerowy

Wykres roczny blog rowerowy przemo3642.bikestats.pl

Spływ kajakowy w Dolinie Baryczy

Sobota, 15 czerwca 2013 | dodano: 03.07.2013

Jak miło, gdy budzi cię śpiew ptaków, a nie dźwięk budzika!

Na "Przystań u Grażyny" w Sułowie dotarłem poprzedniego dnia, pokonując pierwszą połowę dystansu Trzebnickiej Pętli Rowerowej. Około 11:00 cała ekipa była już w komplecie i ruszyliśmy spacerowym krokiem w umówione miejsce, gdzie czekały na nas kajaki. Spływ zapowiadał się rewelacyjnie: świetna pogoda (która przecież ostatnio nas nie rozpieszczała), piękna przyroda i doborowe towarzystwo.

Z powodu nieciekawej sytuacji hydrologicznej (skutek ostatnich anomalii pogodowych) odradzono nam spływ samą Baryczą jako niebezpieczny. Wystartowaliśmy więc na jednym z jej dopływów, wiosłując z Sułowa przez Rudę Sułowską do (chyba) Niezgody. Bawiliśmy się przednie! U kresu naszej wyprawy pożegnaliśmy się z kajakami, siebie zapakowaliśmy do wynajętego autobusu i wróciliśmy do Sułowa.

Później była tradycyjna (dla spotkań w tym gronie) impreza: ognisko, kiełbasy, gitara, śpiewy i swawole.

Rano czułem się całkiem nieźle i po kontroli alkomatem wyruszyłem w drogę powrotną do Wrocławia, pokonując drugą część Trzebnickiej Pętli Rowerowej.

Trzebnicka Pętla Rowerowa - cz. 1
Trzebnicka Pętla Rowerowa - cz. 2

Kościół w Sułowie. Piękny mur pruski (1920x1080 - kliknij fotkę)

Gonić ich!!! (1920x1080 - kliknij fotkę)

Smacznego! (1920x1080 - kliknij fotkę)

Trasa cieszyła oko... W sumie inne organa zmysłów też (1920x1080 - kliknij fotkę)

Cała naprzód! (1920x1080 - kliknij fotkę)

Później było ognisko, kiełbachy, gitara, śpiewy i swawole (1920x1080 - kliknij fotkę)

Test alkomatowy zdany. No to w drogę! (1920x1080 - kliknij fotkę)
Rower: Dane wycieczki: 0.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(1)

K o m e n t a r z e
uwielbiam spływy. Drawą przeważnie
davidbaluch
- 19:47 środa, 3 lipca 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atrza