Rowerowy Dolny Śląsk: wycieczki GPSblog rowerowy

Kellys Neos 7464 km

Wykres roczny blog rowerowy przemo3642.bikestats.pl

Z Wrocławia przez Kąty Wrocławskie nad Zalew Mietkowski

Niedziela, 2 czerwca 2013 | dodano: 03.06.2013Kategoria 3) 80 - 120 km, Rowerowy Dolny Śląsk
Odkąd sięgam pamięcią, takiej wiosny chyba jeszcze nie było! Najpierw ujemne temperatury i zamiecie śnieżne, potem burze, wichury, ulewy i w końcu powodzie! Dlatego nie mogłem przegapić pogodowej okazji, jaka nadeszła wraz z niedzielą. Postanowiłem zrealizować pierwotny plan z ubiegłego tygodnia: objechać Zalew Mietkowski. Tym razem się udało i w taki oto sposób przejechałem pierwszą "setkę" w tym sezonie.

Droga bardzo miła od początku do końca. Jej przebieg na odcinkach Wrocław - Kąty Wrocławskie - Wrocław z grubsza pokrywa się z trasą, którą pokonałem tydzień temu. Wciąż uważam, że fragment wiodący zielonym szlakiem pieszym przez Dolinę Bystrzycy to jeden najładniejszych okolicznych szlaków... rowerowych.

Na resztę trasy również nie można narzekać: malowniczo wije się wąskimi, podniszczonymi asfaltami wśród pól, przecinając niekiedy jakąś wioskę lub lasek. Co bardzo ważne, poruszając się po niej rzadko kiedy jesteśmy niepokojeni przez blachosmrody.

Jadąc dookoła Jeziora Mietkowskiego niemal non stop towarzyszą nam - oczywiście poza wodami samego Zalewu - majaczące na horyzoncie wzniesienia Przedgórza Sudeckiego. W tej okolicy drzemie spory potencjał turystyczny, zwłaszcza biorąc pod uwagę bliskie sąsiedztwo Wrocławia. Myślę jednak, że upłynie jeszcze wiele lat, zanim zostanie on wykorzystany...

Chmury nad Zalewem Mietkowskim (1920x1080 - kliknij fotkę)

U celu podróży (1920x1080 - kliknij fotkę)

W cieniu Ślęży (1920x1080 - kliknij fotkę)

Zieleń, woda, góry, chmury... (1920x1080 - kliknij fotkę)

Wśród łąk i pól malowanych... (1920x1080 - kliknij fotkę)

Bezludne wyspy (1920x1080 - kliknij fotkę)

Gatunek zagrożony: krowa pasąca się na łące (1920x1080 - kliknij fotkę)

Staw w okolicach Proszkowic (1920x1080 - kliknij fotkę)

Na drodze z Proszkowic do Kątów Wrocławskich (1920x1080 - kliknij fotkę)

Bystra Bystrzyca (1920x1080 - kliknij fotkę)

Kliknij "Details" (u góry po prawej) żeby otworzyć większą mapę w nowym oknie.
Rower:Kellys Neos Dane wycieczki: 103.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 50.50 km/h
Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzylu