Rowerowy Dolny Śląsk: wycieczki GPSblog rowerowy

Author Ronin 6818 km
Kellys Neos 7464 km

Wykres roczny blog rowerowy przemo3642.bikestats.pl

Janowice Wielkie - Malá Úpa - Trutnov - Lubawka - Marciszów

Poniedziałek, 22 maja 2017 | dodano: 31.12.2017Kategoria 3) 80 - 120 km, Rowerowy Dolny Śląsk

Kolejny odcinek zbliżającego się Maratonu Podróżnika 2017 zaliczony: z Janowic Wielkich do Czech przez Przełęcz Okraj i powrót do Polski w Lubawce.

Trasa bardzo ciekawa i atrakcyjna krajobrazowo. Podczas długiego podjazdu na Przełęcz Okraj (1046 m n.p.m.), poprzedzonego kilkoma pomniejszymi górkami, podziwiamy wspaniałe widoki. Po przekroczeniu granicy puszczamy się po stronie czeskiej w łagodny, ale bardzo długi zjazd (ok. 30 km). Z obu stron strome skalne ścianki zabezpieczone siatką przed osuwaniem się kamieni tworzą wąwóz, w którym wije się nasza droga. Góry mamy niemal na wyciągnięcie ręki! Czar pryska dopiero na wypłaszczeniu, gdzie krajobraz staje się coraz bardziej monotonny, ale przede wszystkim daje się we znaki spory ruch samochodowy. Zapewniam jednak, że nie jest to wysoka cena, jak za wrażenia, które dostarcza trasa.

GALERIA HD - link zdjęcia google

Rower:Author Ronin Dane wycieczki: 109.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(1)

K o m e n t a r z e
To są jedne z lepszych rejonów jak dla mnie do jazdy
gizmo201
- 21:32 niedziela, 31 grudnia 2017 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zipra