Rowerowy Dolny Śląsk: wycieczki GPSblog rowerowy

Wykres roczny blog rowerowy przemo3642.bikestats.pl

Na wygasłe wulkany - Görlitz, Löbau, Zittau, Oybin, Zgorzelec

Niedziela, 30 kwietnia 2017 | dodano: 05.05.2017Kategoria 4) 120 - 200 km

Wycieczka z Mateuszem pod hasłem "Na wygasłe wulkany". Fajna trasa, niemiecki asfalt (choć w paru miejscach wschodnioniemiecki), bajkowe krajobrazy (zwłaszcza na południe do Zittau), no i parę stromych podjazdów pod tytułowe wulkany:

1) Landeskrone 419 m n.p.m.
2) Rotstein 455 m n.p.m.
3) Löbauer Berg 448 m n.p.m.
4) Hochwald 749 m n.p.m.

Na ostatni wjechał jedynie Mateusz, ja niestety pomyliłem drogę i ostatecznie skończyłem podjazd 200 metrów przed szczytem. Jak się później okazało, zbyt wiele nie straciłem, bo i tak podczas próby podjechania skończyłyby mi się biegi (nachylenie ponad 20%) i musiałbym prowadzić rower.

Powrót do Zgorzelca fragmentem fantastycznego szlaku rowerowego wzdłuż Nysy Łużyckiej i Odry (cisnęliśmy pod dość silny wiatr i niestety nie starczyło już czasu na robienie zdjęć).

GALERIA HD - link zdjęcia google

Rower:Author Ronin Dane wycieczki: 132.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(2)

K o m e n t a r z e
Trasa ciekawa, pomysł równie dobry :) Szkoda, że zdjęcia bez podpisów, nie do końca wiem gdzie były pstrykane a trochę to życie ułatwia :)
rmk
- 09:53 sobota, 6 maja 2017 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa patrz