Rowerowy Dolny Śląsk: wycieczki GPSblog rowerowy

Author Ronin 6818 km
Kellys Neos 7464 km

Wykres roczny blog rowerowy przemo3642.bikestats.pl

Wrocław - Lubiąż - Wrocław

Niedziela, 12 marca 2017 | dodano: 24.03.2017Kategoria 3) 80 - 120 km, Rowerowy Dolny Śląsk

Powoli staje się tradycją, że na wiosnę robię sobie wycieczkę do Lubiąża. Trasa może nie arcyciekawa, ale całkiem przyjemna, z małym ruchem samochodowym. W Lubiążu, oprócz sławnego klasztoru, znajdziemy także Karczmę Cysterską (gdzie zawsze robię sobie przerwę i coś zamawiam - jedzenie jest OK).

Tym razem nie wyspałem się i ogólnie byłem lekko nie-w-formie. W dodatku jechałem dość nerwowo, zatrzymując się co pewien czas (testowałem różne ustawienia siodełka i lemondki), a pomiędzy tymi przerwami dość mocno dociskając pedały... Skończyło się przejściową utratą mocy w drodze powrotnej. Byłem nieco sobą zawiedziony, bo jednak trasa jest łatwa, a i dystans niezbyt wyśrubowany...

GALERIA HD - link zdjęcia google

Rower:Author Ronin Dane wycieczki: 108.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wskie