Rowerowy Dolny Śląsk: wycieczki GPSblog rowerowy

Author Ronin 6818 km
Kellys Neos 7464 km

Wykres roczny blog rowerowy przemo3642.bikestats.pl

Wrocław Głuchołazy EuroVelo 9 (R-9)

Sobota, 27 sierpnia 2016 | dodano: 11.11.2016Kategoria 5) 200 - 300 km, Rowerowy Dolny Śląsk

Po tym, gdy przejechałem szlakiem EuroVelo 9 (R-9) trasę Wrocław-Poznań, obranie kierunku przeciwnego, tj. do Głuchołazów, było dla mnie jedynie kwestią czasu. Ten czas nastał 27 sierpnia 2016 :)

Ta część szlaku R-9, podobnie jak w przypadku odcinka Wrocław-Poznań, w przeważającej części biegnie drogami asfaltowymi o niskim natężeniu ruchu. Znajdą się na nim 2-3 odcinki nieprzejezdne dla szosówki, ale wydaje mi się, że można je dość łatwo ominąć. Ciekawie wygląda profil wysokościowy trasy, bądź co bądź, poprowadzonej wzdłuż gór. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że to trasa górską. Tymczasem okazuje się, że jest ona względnie płaska, ale mimo tego pozwala podziwiać z bliska masywy górskie. Polecam!

GALERIA HD

Rower:Kellys Neos Dane wycieczki: 201.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orzyl