Rowerowy Dolny Śląsk: wycieczki GPSblog rowerowy

Kellys Neos 7464 km

Wykres roczny blog rowerowy przemo3642.bikestats.pl

Nadwarciański Szlak Rowerowy - cz. 2

Piątek, 16 sierpnia 2013 | dodano: 08.02.2014Kategoria 3) 80 - 120 km, Wycieczki kilkudniowe

Drugi dzień wycieczki. Po śniadaniu i "surwiwalowym" prysznicu (w resztkach wody mineralnej) spakowaliśmy się i wyruszyliśmy w dalszą drogę. Druga część szlaku, czyli odcinek Oborniki - Międzychód, został poprowadzony południowymi obrzeżami Puszczy Noteckiej - jednego z największych zwartych kompleksów leśnych w Polsce. Nie zatem dziwnego, że sporą część trasy pokonaliśmy kryjąc się przed upałem w cieniu koron drzew.  Im dalej na zachód, tym teren stawał się ciekawszy. Coraz częściej mijaliśmy malowniczo położne stawy i małe jeziorka. Jedynie kilkukilometrowy odcinek przed samym Międzychodem okazał się nudny i uciążliwy (polna droga + średnio atrakcyjne krajobrazy). Drugi nocleg przyszło nam spędzić w bardziej cywilizowanych warunkach: na polu namiotowym, nieopodal Jeziora Mierzyńskiego. Tego dnia przejechaliśmy 93 km.

Dzień 1: Nadwarciański Szlak Rowerowy - cz. 1

Poranek: choć rozbity po ciemku i w pośpiechu, namiot stał całkiem prosto (1920x1080 - kliknij fotkę)

Leśne ścieżki ciągnęły się kilometrami  (1920x1080 - kliknij fotkę)

Humory dopisywały (1920x1080 - kliknij fotkę)

Uwielbiam takie drogi! (1920x1080 - kliknij fotkę)

Przeprawa promowa przez Wartę (1920x1080 - kliknij fotkę)

Im dalej na zachód, tym więcej wody (1920x1080 - kliknij fotkę)

Uff, już myślałem, że nie będzie mnie na żadnym zdjęciu (1920x1080 - kliknij fotkę)

Puszcza Notecka (1920x1080 - kliknij fotkę)

Kliknij "Details" (u góry po prawej) żeby otworzyć większą mapę w nowym oknie.

Rower:Kellys Neos Dane wycieczki: 93.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wiata