Rowerowy Dolny Śląsk: wycieczki GPSblog rowerowy

Author Ronin 6818 km
Kellys Neos 7464 km

Wykres roczny blog rowerowy przemo3642.bikestats.pl

Wrocław Szewce Pęgow Wrocław

Czwartek, 8 sierpnia 2013 | dodano: 16.11.2013Kategoria 2) 50 - 80 km, Rowerowy Dolny Śląsk
To była przejażdżka w pewnym sensie "robocza", podczas której chciałem: 1) opracować jakąś względnie przyjemną drogę do Szewc oraz 2) rzucić okiem na kąpielisko w Pęgowie, na którym nigdy wcześniej nie byłem.

Jeśli chodzi o drogę, to sprawa była o tyle ważna, że najbardziej oczywiste warianty rowerowej "ewakuacji" z miasta od północnego zachodu (w stronę Obornik Śląskich) są - ze względu na natężenie ruchu samochodowego - wyjątkowo nieprzyjemne i bardzo niebezpieczne (zwłaszcza droga wojewódzka nr 342). Niniejszym mogę ogłosić, że misja zakończyła się sukcesem: "moja" trasa jest bezpieczna i - pomijając krótki odcinek po kostce brukowej przez śmierdzące pola irygacyjne - całkiem przyjemna.

Co do kąpieliska, to hmm... jego "obejście" jest całkiem ładne, co ukazują foty. Jednak samo bajorko jest niewielkie i płytkie, a obszar wydzielony do pływania wręcz symboliczny. Podejrzewam, że podczas największych upałów, gdy jeziorko szturmują tłumy ludzi, robi się z niego niezła zupa. Niestety, w naszej okolicy zdecydowanie brakuje jezior z prawdziwego zdarzenia...

Glinianki w Pęgowie... (1920x1080 - kliknij fotkę)

...Całkiem tu ładnie (1920x1080 - kliknij fotkę)

Zielony helikopter (1920x1080 - kliknij fotkę)

W oddali widać kąpielisko (1920x1080 - kliknij fotkę)

Kliknij "Details" (u góry po prawej) żeby otworzyć większą mapę w nowym oknie.
Rower:Kellys Neos Dane wycieczki: 55.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd